bijenhal deel 2

Gelukkig heeft mijn dochter een oplossing gevonden voor mijn probleem in deel een. Hieronder zie je ook de kast staan ( uiterst rechts ). Veilig achter een betonnet, om ze toch grotendeels te beschermen tegen 2 energieke en in enthousiasme vaak spastisch doende viervoeters, in mindere mate van onze mechelse koekoeks, en in de minste maat voor de groene specht die hier floreert. Naar het schijnt schuwt laatstgenoemde het niet om des winters een kastje van een bijenvolk bij te timmeren. Dus vanaf kouder weer hang ik een fijnmaziger rooster op aan de betonnet. In het links compartiment komt een nieuw hok ( daar ben ik op dit eigenste moment mee bezig ) voor de kippen met haan die hun kleine hok bijna letterlijk aan het uitgroeien zijn.

2 Reacties op “bijenhal deel 2

  1. Bart , nee sorry Andy bedoelde ik , ik zie dat je ervoor gaat en dat geeft mij een goed gevoel.
    Prachtig bijenhalletje heb je daar ineen geknutseld!
    Ik wens je alle succes toe me je nieuwe echt interessante hobby.
    ps: tracht je vrouw er ook bij te betrekken,spreek erover in bed .
    groetjes
    roger

  2. Heb ik nog niet geprobeerd, heeft dat dan effect Roger ?🙂
    Prachtig Andy.

Geef een reactie

