nummer één

Gisteren mijn eerste steek … eigen schuld dikke bult eigenlijk feitelijk … ik was aan het zweten gisteren door dingen te versjouwen en dan per sé toch nog iets willen aanpassen aan de dakgoot juist voor de kast … ik zag ze landen op mijn ringvinger en kon ze net wegtikken. Ik dacht dat ze me niet gestoken had, ik had niks gevoeld en zag geen angel, enkel een heel klein stipje … maar na een tijdje werd de vinger wat strammer … en vandaag nog steeds … maar al bij al valt het nog mee. Wss een heel klein beetje gif toegediend gekregen … Afin, nummer één is dan toch een feit.

Geef een reactie

