mond aan mond

… sinds ik een bijenhal staan heb komen enkele mensen aandraven met wat prullaria ‘dat ze nog ergens op zolder staan hadden’ … en niet echt wisten wat het was tot ze mijn kast gezien hadden … zoals dit 6-raamerke … leuk ( eenvoudig ) ding alleen jammer dat de ramen een pak groter zijn dan mijn ramen … ik zie nog hoe ik dit aanpak ( willicht eens zien om het kastje aan te passen naar mijn formaat … )


Als je werkt met ramen van verschillende grootte kan je al eens met problemen zitten als je ramen wilt verhangen van de ene kast naar een andere …

Geef een reactie

